torsdag 2 september 2010

Daytime TV

Jag börjar få lite koll på det rådande daytime-TV utbudet. För det lär ju bli en del TV gluttande i höst och då kan det vara bra att veta vad som bjuds dagtid. Jag har redan kommit fram till vad jag ska undvika: Beverly Hills 90210, repriser från 90-talet nån gång. Har nu sett 2 avsnitt i rad och det står en redan upp i halsen. Serien var ju riktigt bra när det begav sig men man kan väl säga så här: det håller inte längre! Alla dessa vidrigt präktiga ungdomar som har gräsligt högt skurna jeans och fluff-fluffigt hår och allt är så sockrigt att det ilar i tänderna. Det är riktigt nasty. Jag kommer även att hålla mig ifrån komediserien Jims värld. Den känns så krystad på någe sätt. Nej, jag tror det blir en härlig blandning av lite Oprah (kan man alltid lita på), Ellen DeGeneres (rolig), Biggest Looser (heja tjockisar) och Cityakuten (klassiker).

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar